• 1 0
  • 0

معرفی 3000 خودروی پلاک مخدوش به پلیس در تهران

یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 14:30
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از معرفی 3000 خودرویی که نسبت به مخدوش کردن پلاک اقدام کرده بودند به پلیس راهور خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم دو میلیونی شدن سامانه تهران من و بررسی عملکرد مرکز پاسخگویی این سامانه با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس به سامانه 137 و اتصال به داخلی 5 در مورد طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای، کارت بلیت و ... سوالات خود را مطرح کنند، گفت: صف انتظار برای اتصال به اپراتورهای پاسخگویی میانگین 7 دقیقه است، ضمن آنکه اگر افراد از پاسخ‌ها قانع نشدند می‌توانند به ساختمان حافظ مراجعه کنند.

وی افزود:در تیر ماه 31 هزار و 712 سوال در سامانه تهران من ثبت شد که 20 درصد این سوالات که حدود 6000 سوال می‌شود مربوط به پلاک اشتباه بوده و افراد معتقدند که پلاک‌هایشان اشتباها مخدوش اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مجموعا موضوع مخدوش کردن پلاک‌ ها رو به کاهش است، گفت: شهروندان متوجه شده‌اند که پلاک در داخل محدوده طرح ترافیک نیز خوانده می‌شود و دیگر نمی‌توانند آن را به صورت سنتی بپوشانند.

به گفته معاون شهرداری تهران، در سال گذشته 3000 خودروی پلاک مخدوشی به پلیس اعلام شد که جریمه شدند.

در ادامه زید آبادی مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه این مرکز در ابتدا برای پاسخگویی به سوالات طرح ترافیک، عوارض خودرو، پارک حاشیه‌ای، خرید بلیت و ... ایجاد شد، گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید ترافیکی سوالات رشد 30 درصدی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در سال 97 عمده سوالات در مورد طرح ترافیک بوده است اما از ابتدای سال 98 با حذف زوج و فرد سوالات در مورد اجرای این طرح است گفت: بعضا شهروندان نیز سوالاتی در مورد میزان اثرگذاری طرح ترافیک می‌پرسند.

مسئول سامانه پاسخگویی تهران من افزود: از ابتدای تیرماه 23 هزار تماس با تهران من برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای راه اندازی این سامانه میزان تماس‌های رد شده 34 درصد بود گفت: خوشبختانه توانستیم میزان تماس‌های ردی را به 4 درصد برسانیم.

مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه 24 کانتر به صورت سه شیفت و 24 ساعته پاسخگوی سوالات شهروندان هستند، گفت: از ابتدای راه اندازی این سامانه یک میلیون و 580 هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار شده است و این در حالیست که پاسخ سوالات پر تکرار را به صورت صدای ضبط شده در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

زیدآبادی بیان اینکه 13 درصد تماس‌ها با سامانه تهران من تکراری است، گفت: سوالات پر تکرار را به صورت آنلاین و در قالب فایل صوتی برای شهروندان پخش می‌کنیم.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3859259738945228407
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: